Home » Cerita Lucah » Kain Kakak Terlondeh

Kain Kakak Terlondeh

Monday, August 20th 2012. | Cerita Lucah

hi, ini adalah kisah benar yang panjang dan menghairahkan sape2 yg baca,dan boleh pratik cara dan kaedah saya, moga anda dapat kepuasan yang sejati. saya nak citer yg dah lama berlaku masa umur saya 20 tahun dulu, saya suka tegok filem sex dgn kawan2, so, batang saya selalu keras dan saya sentiasa bayangkan batang saya cucuk pantat wanita. oleh kebetulan saya ada seorg kakak yg umur 28 tahun belum kawin, body mengiurkan, tetek dia besar dan kulit dia putih melepak, cipap saya tak tahu sbb belum tengok lagi la. kakak saya bila tidur selalu kain dia akan terangkat hingga nampak seluar dalam dia dan tetek dia, mula2 saya tak kisahlah sbb dah biasa, tapi lama kelamaan selalu nampak hilang iman tau. nak jadi cerita satu malam kain dia terlondeh kebawah dan saya nampak seluar putih dan yg buat saya telan air liur,
saya nampak bulu cipap dr celah seluar dlm yg nipis warna putih.saya amati dengan penuh nafsu dan membayangkan saya dapat pegang dan cucuk pantatnya yg putih melepak dan tembam kan best giler. tapi malam tu saya hanya tengok saja la. …..tunggu citer selanjutnya. maka malam lepas tu saya akan tidur sebelah dia,maklumlah rumah kpg mana ada bilik waktu tu, jadi tidur campurlah kiranya, so bila malam buta saya akan akan dekatkan badan saya dengan dia dan batang saya yang keras dan panjang saya akan kenakan kat sudut bontot dia yg kaw punya, so selalu saya akan masuk kan batang saya ke dlam seluar dlam dia dan saya tengok dia tak ada respon dan saya akan pancut air mani saya kat lurah bontot dia yg padat dan kow tu, kerana kakak saya tak kata apa, saya selalu buat macam tu utk lepas gian saya. Kisah ni baru setan betul ni, dengar baik, satu hari datuk saya buat kenduri,, so keluarga saya semua bermalam di rumah atuk saya, jauh dr rumah kami, kakak saya dan saya tak pergi sbb nak jaga rumah.so sayaa seperti biasa dgn kawan tengok filen blue kat rumah seorg kawan sampai 2 pagi.lepas tu saya balik rumah, batang saya yg besar, panjang hampir 7 inci dan keras masih terjaga hingga sampai kat rumah. bila sampai saya nak tidur, tiba2 di celah bilik saya nampak kakak saya sedang tidur terlentang, berderau darah saya dan saya tak keraun lagi, bila saya nampak kain dia terselak keatas, dan saya namapak seluar dalam warna putih nipis terselelak kebawah sikit dan saya nampak bulu pantat dia lebat hitam. saya amati betul2 dan setan pun datang goda suruh saya pi dekat dan tengok pantat dia puas2. saya pun masuk bilik dan dekati kakak saya, sungguh menggiurkan. nafsu saya dah tak boleh kawal lagi, batang saya dah kembang kecut dan nak rasa pantat first time ni, saya pun baring disebelah nya, bila dia menggereng badan. saya peluk dia dr belakang macam malam sebelum ini. saya koyakkan baju tidur nipis yg dipakai dan nmapak badan yg putih dan coli warna putih nipis tu, tangan saya mula bergerak payudara dia yg montok tu pelahan;lahan.pada masa yg sama juga saya mula cium tengok dia, tapi kakak diam bila saya cium, maka saya makin berani lagi jejari saya dah sampai kat atas coli dia, saya mula pegang saja, bila dia tak tolak atau diam saja, saya mulakan lagi dengan memicik puting dia, dan saya picit hampir 10 minit, dan saya tengok mata kakak saya masih terpejam dan ada pergerakan badan dia spt sedang ghairah, so beranikan lagi, saya masukkan tangan saya bawah coli dan saya terus ramas putinbg dan ramas payudara dia dgn penuh rakus dan kuat, ini sbbkan kaki dia mula terlunjur dan nafas dia mula cepat, saya dapat rasakan dia sudah stim , cuma dia malu nak buka mata nak tengok adik dia sedang kerjakan dia. bila dah dapat isyarat tu, saya pun apa lagi, makin ganas dan saya tarik dia dan akhir dia terlentang. matanya masih pejam. saya bangun dan tanggalkan kain dan coli dia. kini saya nampak payudara dia besar, montok dan puting dia merah, tak meleggah masa saya terus baring atas dia dan mula kulum dan hisap putih dia serta ramas buah dada dia dengan penuh nafsu, lebih kurang 30 minit saya buat macam tu, saya tengoktubuh kakak mula mengeletar tak tentu aras w/pun mata dia pejam, saya tahu dia stim. saya mula cium kebawah pula saya cium pusat kemudian ke……? saya tarik seluar dalam dan tanggalkn, kini kakak saya dah berbogel tanpa seurat beneng pun, saya tanggal seluar dalam saya dan batang saya besar panjang terjulur dengan tegang dan bersedia utk cucuk pantat pertama kalinya.saya terus guna jari saya mengorek2 tasik yg segar bugal dgn asyik sekali. dan saya nampak kakak saya dah tak tentu hala sbb dah stim, saya lihat air dia dah banyak keluar meleleh kat tepi pantat dia.kali ini saya terus jilat pantat dia dgn rakus sekali, saya jilat kelentit dia yg kemerahan tu, kakak saya mula mengerak2 kan badan dia, kaki dan pungung dia mula terangkat bila saya jilat biji kelentit dia, pantat kakak saya yg tembam dan masih dara lagi tu sungguh buat jantung saya bertambah kecam berdengut dan nafsu setan saya dah membuak2 utk saya terokaike dalam lembah nikmat kakak saya. maka saya pun letak bantal di bawah pungung kakak saya biar dia terangkat sikit nanti senang nak tujah pantat dia, saya kakang kaki dia dan tolak ke atas sikit, dan terhidanng di hadapan saya pantat dara untuk saya pecah dan rasmikan.saya mula menggesel kepala batang saya kat bibir dan biji kelentit pantat dia, makin lama saya buat begitu, nafas dia makin cepat dan saya mula badan dia mula mengeliat semacm aje dan saya lihat mata dia masih pejam tapi macam org stim, saya faham dia dah banyak kali pancut air mazi dia, lihat dia macam tu saya faham dia dah stim dan nak saya cucuk pantat dia, saya pun cuba2 ckap dia, saya nak cucuk pantat dia, saya lihat dia mcm angguk kepala tanda setuju, saya pun guna semua tempat sensetif dia agar dia betul2 teransang baru saya tujah batng saya kat pantat dia, saya ramas tetek, saya cium tengok dan bibir, saya kulum lidah dia, saya gesel bibir dan biji kelentit dia. bila kakak dah mula naik nafsu mcm org mabuk todi,suara dia mula bunyi aaaaagh, dan ghairah. maka masuklah episod akhir,,,,,,,,.tujuhan batang besar dan panjang ke pantat dara.wowoooooo best giler masa tu saya rasa. saya masukkan kepala batant saya setakok aje, rasa ketat dan kemut pantat kakak saya, susah juga nak masuk mula2 ni, kalau gopoh nanti saya pancut awal tak best pulak, saya pun pelahan-lahan cucuk kat pantat dia, kawal nafsu dan nafas. saya mula cucuk lagi kali ni dah masuk separuh tapi ketat giler pantat kakak saya ni fresh lah katakan, kemut dia pun makin kuat buat saya macm nak pancut tapi saya kawal diri. kini batang saya dah sampai kat selaput dara dia dah, bila saya tekan batang saya kedalam lubang faraj dia kakak seperti kesakitan dan cuba menolak seperti tak rela dara dia dipecahi, baru dia buka mata dia, dia cuba melawan pulak, dan alih punggung dia dan cuba keluarkan batang saya yg separuh dalam pantat dia, saya dah naik setan saya tak kisah lagi saya nak rasa pantat dara kakak saya, saya tanpa belas kasihan terus tindan kaki dia dan genggam keluar dua2 tangan dia ke atas. batang saya masih lag separuh kat dalam lubang faraj dia dan saya kulum puting dia. saya dengar suara minta belas kasihan supaya saya jangan masuk zakar saya dalam pantat dia, nanti dia tiada lagi dara bila kawin, saya tak hirau itu semua, nafsu setan saya mesti dipenuhi. saya cakap kat dia saya dah lama tengok tubuh dan pantat dia, saya dah lama kemeruk pantat dia, sekarang saya dah dapat peluang saya tak akan lepaskan lagi. lepas saya buat macam tadi dgn dengan lebih rakus dan bernafsu agar dia stim balik. kini tibalah masa nya saya alami satu rasa yg baru. pecah darafresh lagi gitu wooooooooow. batang saya yg separuh masuk tadi makin kembang dan cukup keras untuk saya tujah dara kakak saya.saya pun tekan pantat kakak saya dan bibir pantat dia pun turut kedalam dek batang saya yg besar saiz eropah tu, makin saya tekan makin kesakitan kakak saya, sayakata kejap ajem bila dah dara dah pecah dah tak sakit lagi. tapi kakak saya cuba melawan juga nak selamatkan dara dia, saya lawan balik gengaman saya pada makin kemas dan kuat, dia dah tak boleh buat apa2 lagi. akhirnya kini saya dah ada diposisi yng betul, saya lipat kaki dia keatas, saya tolak kedua2 tangan dia keatas dan saya tekan kuat ke atas tilam katil. saya pun angkat punggung saya sedikit dan bila semua dah terkawal saya mula cucuk pantat kakak saya dengan batang saya keras dan besar tu, masuk dengan sedikit kena kat selaput dara saya rasakan, saya cucuk lagi kakak menjerit sakit, saya teruskan cucuk,kakak saya mengelupur kesakitan, saya dah tak tahan lagi, maka relax kejap, lepas saya tak bg muka kat kakak saya main2 kat bibir dan selaput dara dia dgn batang saya, dan saya terus buat dia stim dgn kulum puting payudara dia, bila tengok dia stim balik dan tak melawan saya apalagi terus cucuk batang saya beberapa kali kena selaput dara yg tebal agaknya susah amt nak pecah, bila kakak saya mula melawan balik dan minta jgn cucuk dara dia saya bertambah bernafsu dan bapak setan dah sampai, saya terus cucuk batang saya ke dalam pantat kakak saya yg kecil dan tembam tu dgn nikmat, terasa batang saya terlalu besar utk pantat kakak saya sbb tu rasa ketat nak masuk. saya ayung keluar masuk batang ke lubang pantat tapi hanya sampai kat selaput dara kakak saya aje, sampai kat situ kakak saya menjerit sakit, sudah hampir 10 kali saya cuba akhirnya akan guna cara tujuhan maut. maka saya cucuk batang saya beberapa kali kat pantat dia, biar dia jerit baru sedap rasanya, bila dia dah kesakitan dan mula diam sikit saya pun pasti batang saya keras betul2 dan besar, saya pun terus dengan sekali tujahan maut dan cucuk secara berterusan, akhirnya dara kakak saya pun pecah dan lunyai sya kerjakan, kakak saya menjerit kesakitan setiap kali saya tujah ke batu meriam dalam pantat dan batang saya yg panjang sampai ke pangkal pantat dia.tangan dia cuba melawan akhirnya tak terdaya dan terkulai layu dan air mata dia mengalir keluar bila dara dia dah pecah dek batang aku yg besar dan panjang tu, darah dara dia bertaburan atas peha dan katil, banyak sekali keluar.saya rasa puas inilah pertama kali saya rasa betul dara pantat permpuan. lepas dara kakak saya dah pecah kakak saya tak lagi melawan, so saya pun terus hisap puting buiah dada dia dan cium tengok dan mulut dia, masa yg sama juga batang saya terus saya tujah dalam pantat dia, setiap kali saya tujah suara mula dengar arkkk.ughhhh.arrrrrk, mana tidaknya batang besar dan panjang sendap kat dinding pantat dia, dia mula berdegus dan ghairah, suara sakit dia dah hilanh kini hanya ghairah dan stim yg ada kat dia, dia dah tak malu lagi, mata stim dia dah mula dibuka dia nikamti sepenuh persetubuhan kami berdua. saya dia dah tahan lagi dan beberapa kali dia dah pancut air mazi dia, pantat dia basah kuyup. saya masih belum puas lag, so saya mintak dia bangun dah bongkok sikit, saya nak cuba tempat baru pulak, kali lubang dubur pulak lagi sempit dan kecil, tentu sedap main saya fikir, kakat saya membongkok dan pungung dia yg putih gebu dan mengiurkan itu buat saya amat bernafsu dan ini tempat saya pancut kan mani saya sebelum ini tapi hanya luar saja, hari ini saya teroka kat dalam pulak,apa rasa nya dah lama saya impikannya, main lubang dubur kakak saya. mula2 dia tolak sebb sakit saya pujuk dia saya kata sakit sikit aje macam nak pecahkan dara, dia pun ok, saya pun naikkan nafsu dia dulu, saya konkong belakang dia saya ramas tetek dia, gentel puting dia, saya cium belakang tengkok dia bila dia dah naik berahi dan minta saya main dia puas, saya pun sedia dgn batang saya cucuk lubang dubur dia, masuk sikit aje, kali kakak jerit sakit dia tarik keluar batang saya, so saya kata masuk sikit aje,saya pun sambungb main kali saya gorek pantat dan main biji kelentit dia, dan kakak saya berahi lagi kali ini nafsu dia makin kuat bila dia dak betul2 stim saya pun apa lagi terus cucuk batang saya dan masuk separuh, kali suara sakit kakak saya slow aje sbb dia dan stim pantat dan bji kelentit dia kena korek, dan saya pun terus tujahan maut, akhirnya batang saya masuk habis kat lubang dubur dia. kakak mula rasa seronok dan stim dia suruh aku terus buat tujahan mautm aku buat lebih kurang 30 kali, kakak pun pancut lagi air mazi.aku tak pasti kali yg keberapa dah. akhirnya aku mula keletihan main dgn kakak aku yg kuat nafsu ni, kembali kpd pantatnya balik, aku lentng dia aku jamah setiap inci tubuh dia, kulum lidah, hisap putingm ramas buah dada dan akhirnya aku jilat pantat dia dan buah kelentit dia, aku hisap dan kulum, kakak aku dah tak tahan dia suruh aku main pantat dia pulak, aku tengok nak sangat batang aku tujah kat pantat dia, aku pun bangun dan terus cucuk pantat dia, bila dia dah gian sangan aku teruskan mula dgn tujahan maut, suara mula aaaaaarg uuuuuhhp cepat tujah dah tak tahan, lagi; lagi, bila tengok dia dah macam org kena rasuk sex aje, aku tujah berpuluh kali kat pantat dia yg kecil dan temban tu, akhir dia klimax dan terkulai layu, aku belum klimat lagi so,dia nak cabut batang aku, mungkin dia sedar perbuatan sex dgn aku salah. aku tak bagi peluang, aku terus libatkan kaki dia keatas dan aku genggam dan tekan tangan dia kat tengok dia aku paut tengok dia kuat2, aku cium dan kulum lidah dia, bila posisi dan betul dan terkawal aku pun, tujah lubang pantat hampir 20 minit baru aku rasa mula nan pancut air mani pertama ku dalam pantat perempuan, so, kakak aku masa tu cuba melawan habis2, aku lagi seronok dan bernafsu bila dia melawan. dia merayu supaya aku jangan pancut kat dalam nanti mengandung aku tak hirau yg ptg aku klimax dgn puas. bila aku dah nak pancut air mani ku, aku tujah pantat dia bertubi dan cepat sekali, dia tahu aku dah nak klimak so cub melawan dan nak cabut batang aku,, aku tak bagi peluang aku dgn rakus terus tujah pantat dia,\\\ Akhirnya, aku pancut air mani aku kat dalam lubang pantat kakak aku, kakak aku tak dapat buat apa2 lagi melainkan menerima saja air mani aku yang banyak tu. akau rasa air mani aku mungkin sampai ke ovarinya memandang batang aku yang besar dan panjang dan sampai ke pangkal rahimnya.tambahan pulak air mani aku pekat dah banyak hinggakan meleleh kat pehanya, sudah hampir 1:30 jam aku rogol pantat kakak aku, aku rasa cukup puas dan inilah nikmak dan pegalaman yg aku tak akan lupa sampai bila2 pun. lepas aku dan kakak aku terkulai layu keletihan di atasc katil tanpa dalam bogel. lepas kami main lagi sampai 10 kali hari tu aje, dan seterus kami terus macam suami isteri, pantang ada peluang dan masa kami akan main puas, pelbagai cara dan teknik aslkan kami puas. Tekaan aku betul dua bulan lepas tu kat aku tak datang haid, dia sah pragnant, aku gelabah gila masa tu, nasib lah tuk,tuk kakak aku keguguran sebab tiap minggu aku tujah pantat kakak aku, dia dan aku dah kemaruk sex dah.dia gugur sbb aku memantat dia dgn ganas .sebb tu gugur. sekian. saja.jumpa lagi ye. kalau mana perempuan tak kira lah janda ke, bini orang ke tunang org ,sape perempuanlah nakkan batang saya boleh mes kat sini ok.

Incoming search terms:

  • cerpen LUCAH
  • cerita blue
  • Cerita lucah kakak
  • Burit Melayu
  • ceritalucahmelayu
  • cipap sempit
  • novel blue melayu
  • kain kakak terlondeh
  • cerita lucah adik
  • cerita gersang
  • kisah berahi
  • CERITA BURIT
  • cerita melayu boleh
  • cerita romen
  • novel blue
tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,