Home » Cerita Lucah » Rakan Sepejabat

Rakan Sepejabat

Monday, August 20th 2012. | Cerita Lucah

kisah yang ingin aku paparkan adalah yang pernah terjadi kepada aku lima atau enam tahun yang lalu ketika bekerja disebuah syarikat swasta yang sekarang ni sudah tutup bungkus kerana mungkin atas balasan tuhan diatas perbuatan ku dan maksiat yang ada. pada suatu hari nak dipendekkan cerita… ada staf baru nama noor mula joint company kami orangnya kecil tapi jalan jenis punggung terangkat.dia ni dah kahwin anak pun dah dua. setelah hampir dua bulan kami semua kat pejabat dah jadi mesra dan kadang ada jugak staff lelaki yang bawa cd blue untuk ditukar-tukar kat ofis .maklumlah semua dah kawin. nak dijadikan cerita suami noor telah dihantar keJepun untuk training course selama dua bulan. selepas dua minggu suami noor pergi oversea aku pun pasang plan dan boleh kata hari-hari kalau sembang mesti masuk bab seks.noor open minded borak tak kisah. suatu hari ofis mate semua gi makan tengah hari dan aku tak nak kuar sebab diet dan noor pula malas sebab kirim jer bungkus.bos pilak overseas. jadi si noor pun menghadap komputer lama sangat so aku pun mengejut pergi komputer rupa-rupanya noor tengah menonton cerita prono tapi noor buat selamba jer… so aku tanya “noor tengok cerita macam ni tak stim ke? noor jawab.”orang gila jer tengok cite macam ni yang tak stim” noor tanya aku “isteri abang pernah main puting dada abang tak kalau projek sebab lelaki ada yang stim kat puting dada” aku buat-buat bodoh jawap “tak tau lah pulak , isteri abang biasanya main macam biasa jer ” noor tanya aku “abang nak tak rasa?” aku cakap macam ner ” noor masuukkan tangan dan gentel puting dada ku perh..rasa nak meletup pelir aku dari tadi tahan stim.pandai dia main puting dada aku sampai gatal ank tekak aku dibuatnya.. so dah selesai dia sedapkan bang…sedap jawab aku. lepas tu aku cakap “mana adil noor jer pegang” noor jawap “ish tak boleh noor isteri orang nanti isteri abang tahu mampus kita” so aku dengan selamba berani kan diri pegang,memang betullah orang kata isteri kalau lama ditinggalkan dan jenis kuat nafsu bahaya ditingglakan lama-lama.” aku terus ramas buah dada noor dari luar baju kurung noor, first dia tolak manja ,aku usaha lagi kali ni aku ramas manja lagi , noor mendengus dan mata noor kuyu sedikit dan tidak menghalang lagi.lepas aku ramas luar perlahan aku masukkan tangan aku kedalam baju kurung noor dari atas sebab noor duduk dikerusi pejabat sedangkan aku berdiri dari tadi untuk dapat posisi terbaik. ku ramas buah dada kanan noor dan ku kepitkan jari paa puting noor yang agak besar sebab anak dah dua katakan ..ergh……ergh………erm……sedap bang sambil mata kuyu dan bibir terketap dan berkata lagi kuat sikit picit bang ….sedap bang..erghh….erghhhhhh….huh…..sambil tangan noor meramas kerts a4 diatas meja.apalagi aku terus tarik tangan aku kuar dan aku angkat noor yang berbadan kecil kemeja bilik bos aku yang besar sambil noor terkeju dan terkebil sambil stim. noor kata “jangan bang noor takut…aku buat pekak jer aku tekap mulut noor ngan mulut aku dia mengelak “belum ada orang lain cium noor kecuali suami atau bekas boyfriend noor” aku tak hirau tengah dia cakap aku cium dan cari lidah noor langsung nor tak bersuara akku sedut…crup…crupp abis air liur noor masuk tekak aku stim gila aku maklumlah bini tengah datang jepun.aku sedut lidah lepas,sedut,lepas,sedut proses yang aku buat ,noor mengerang…urm…urm…urm….tangan aku menyelak baju kurung noor dan ku selak baju dalam noor keatas perh.tetek noor dah kembang, puting buah dada dah kembang sampai nampak alur tempat kuar susu walaupun dah coklat.aku pun ramas rama argh….argh sedap bang….ramas…ramass lagi bang ……sedap bang …..kuat lagi bang…….jari aku main peranan picit-picit dan ku gentel manja dan sesekali aku picit keras sedikit..setiap kali ku picit keras dada noor terangkat,.. aku alih mulut ku dari mulut noor dan jalarkan dari dagu ke batang leher dan aku terus hisap buah dada argh..argh….argh…argh..sedap bang ku sedut puting dan ku gigit, habisku kerja kan dari kiri ke kanan kekiri kekanan noor dah tak tahan.tangan aku masukkan kedalam kain baju kurung kumain luar panties perh..basah lenjun gila noor.sekian lama ku main dada noor ku jalarkan lidah dari dada keatas perut dan terus ke pusat.ku pusingkan lidah diatas pusat noor dan masukkan sikit erm.erm..argh….argh..argh….ermmm..sedap bang ..sedap.sedap sayang ….lepas tu ku tarik kain baju kurung kebawah .tersergam panties yang menutupi segitiga indah noor bau aroma jangan cakap lah..stim aku macam nak meletup konek ni. noor dah terpejam mata baju kurung dah terselak. aku main jari dan tangan atas tundun noor sesekali ku picit lurah sampai terangakt punggung noor..argh…………….argh….. cepat bang masukkan, aku tak pedulikan permintaan noor.. ku tarik seluar dalam yang mula lembab. furh….. bulu trim perempuan ni perh kelentit jenis lebar daun sirih patutulah dahaga sangat.ku jilat atas tundun,terus lidah ku main biji kelentit noor dan ku gigit manja sambil air mazi dan mani ku sedut dari basah jadi kering lah ku kerja kan bini orang ni ku ulang ulang noor mengerang sambil punggung terangkat-angkat gila dan lari posisi tempat baring noor argh..ergh…erm…arm….terh….erg……………..ergh……….argh…………erh………perh..noor dah stim gila macam air hujan air mazi semakin lama smakin banyak sampai tak tersedut aku dibuat nya tah berapa kali orgasm. argh…..sedut bang ..hisap…bang kuat lagi bang….sedap……ergh….sedut bang …..gigit sikit bang …dekat lubang bang ….jolok lidah bang …….lepas tu lubang dubur dia kujilat macam lubang pantat aku kerjakan.gila lah noor dah macam kena sawan.kalau nak contact aku adie6028 dekat yegembira atau hp kosong,satu,tujuh ,dua,lima,tujuh,sembilan empat,smbilan,dua. sambung dekat 15 – 20 minit kat pantat dan dubur sinoor aku kerjakan. setelah kenyang rasa tekak aku dah naik kebas lidah aku baru aku angkat punggung noor dan tiba masanya aku tujah konek aku noor bagi tahu konek suami dia besar tapi foreplay kurang dan cepat pancut tapi abang punya kecil sedikit tapi foreplay lama.aku punya saiz 5.5inch jer . aku foreplay lamakot.noor suka sebab dia kata dia rasa macam terkencing dah banyak kali tapi sebenarnya klimaks tu..perh..pantat noor rapat gila sebab mungkin badan noor kecil dan akua henjut keluar masuk keluar masuk kecil.argh…………….argh……………..ergh………………..argh…………….aergh.aer.aer.ae.rarr..her…..ur….ar setelah hampir 20 minit ku tujah peluh pun dah basah kan baju aku konek aku dah nak muntah.noor abang dah nak selesai.. k cepat bang nanti member kita balik kata noor….noor tarik pinggang aku .aku dah nak terpancut ni…aer..argh….crut ……crutt… arhg…aku klimaks didalam pantan noor. sedap bang …panas nor rasa………jangan takut noor ikut planning medic..ergh…selepas selesai.ku kemas meja bos.tak lama tu member semua pun balik 2.30 gi ngular jugak atau entah entah diaorang pun melanyak sesama sendiri kot macam aku maklumlah kelaur pun bercouple-couple dan masing-masing kaki blue.sejak hari tu pantang ada masa terluang dan save area, habis ku kerja kan noor seperti diatas. sampai lah company tu tutup dan aku juga terlibat kemalangan akibat balasan tuhan.tulang dada aku patah…perh.tapi tak per yang penting aku dah puas…itu lah noor kau memang hebat.

Incoming search terms:

  • tetekkudijilat
  • Kecurangan Isteri Dengan Rakan Sepejabat
  • cerita awek main dengan bf
  • tetek kembang
  • Atukku pandai nyonyot tetek kembangku
  • cerita perempuan kuat nafsu
  • nafsu keluarga salmiah
  • ramas awek
tags: , , , , , , , , , ,