Home » Cerita Lucah » Wanita PA dan Bossnya

Wanita PA dan Bossnya

Monday, August 20th 2012. | Cerita Lucah

Percampuran dan perjalanan mengisikan ruang pengalaman. Pengalaman mengajar dan mendidik kita-N melalui setiap pengalaman yang menyeronokkan. Pembaca situs sumbercerita.com yang dikasihi-kali ini N menghidangkan pekerjaan sukarela yang banyak mendatangkan kebaikan dan manfaat yang membahagiakan.

Sewaktu di tingkatan 4 ini, N telah dilantik menjadi Setiausaha Gabungan Pelajar-pelajar Melayu Pantai Timur(GPMPT). N juga mewakili Pertubuhan Budaya Kuantan(PBK) yang bergiat di bidang budaya, drama dan teater. N menjadi terbuka kepada perjuangan pembelajaran anak bangsa dan tidak ketinggalan di bidang budaya. Keaktifan N di cabang ini membuatkan dia terkenal juga di pekan kecil yang sedang membangun itu. Tambahan pula Pemimpin Gabungan pelajar-pelajar Melayu Pantai Timur ialah Tuan
Pegawai Daerah sendiri, iaitu Tuan Haji Amin.

Sebagai Setiausaha N sering menemuinya-dalam seminggu N akan mengadap Tuan Haji Amin sebanyak dua kali. Samada di pejabatnya ataupun di rumahnya sendiri. Banyak nasihat dan arahan-arahan kerja akan dipanjangkan oleh Tuan Haji Amin kepadanya. N tidak pernah memungkiri tanggung jawabnya. Segala program yang dipersetujui oleh Jawatan kuasa GPMPT akan dilaksanakan oleh N. Dan pada waktu itu yang penting ialah program kursus-kursus perperiksaan untuk pelajar-pelajar LCE an MCE.

Bayangkan N hanya anak sekolah dari Tingkatan 4, sedangkan masih ramai anak-anak sekolah dari Tingkatan 5 dan 6 yang tidak menyanggupi menjadi seorang setiausaha. Namun bagi N itu satu cabaran untuk diterima, lalu menyelaksanakan apa tugas yang diperlukan demi membina satu tahap kepimpinan yang bakal berguna di masa depan.

“Kamu ni rajin N.. Bagus membina keyakinan dan wibawa diri,” tegur Kak Saripah memuji sambil dia menyerahkan secawan kopi kepada N yang sedang menunggu Tuan Haji Amin satu petang.
“Seronok enggak Kak, satu cabaran..,” balas N sambil melihat wajah Kak Saripah(35thn) yang manis.

Orangnya berkulit hitam manis, memiliki gunung kembar yang besar, punggong yang tonggek, ada cutting dan suka memakai baju kebaya yang menampakkan pangkal buah dadanya. Beliau masih bujangan walaupun sudah berstatus andartu, mempunyai darah keturunan Arab campur melayu dan sederhana tinggi orangnya. Kak saripah bertindak menjadi PA kepada Tuan Haji Amin.

“Kamu jangan lupa tentang pelajaran kamu N, ini kerja sukarela-kalau kamu boleh cakup kedua-duanya baguslah.., yang penting ialah pelajaran,” tambah Kak Saripah tersenyum sambil menyusun kertas-kertas yang bersepah di atas mejanya.

Sebentar lagi bunyi interkom bergema dan arahan dari corong itu meminta Kak Saripah mengizinkan N masuk untuk menemui Tuan Haji Amin. N tersipu-sipu bila mengingatkan sesuatu.. Pelik juga.. Fikirnya.. Kak Saripah O Kak Saripah..

Flashback.. Waktu petang minggu lalu.. Seperti biasa N akan menghadap Tuan Haji Amin.. N masuk ke bilik Kak Saripah, dia tiada di tempat kerjanya.. Kemudian N mendengar sesuatu yang menangkap telinganya yang datang dari arah bilik Tuan Haji Amin yang gemok dan rendah itu. Orangnya memakai cermin mata, berkumis dan kepalanya botak dan jendol. Tingginya sekitar
5’4″. Itulah dia pemimpin GPMPT. Kebetulan pintu bilik koneksi pejabat Tuan Haji Amin terbuka sedikit. N merapatkan dirinya perlahan dan menjelau sambil hati-hati bagaikan seorang pencurii..

“UUuu sedap bang.. Uuu jilat lagi abang,” suara manja dan mendesah itu kedengaran samar-samar.

Hatinya dub dab. Mula berdebar kencang dan matanya menangkap wajah Tuan Haji Amin yang botak tu dari belakang sambil Kak Saripah mangangkangkan kakinya di atas meja dengan kain sarungnya di angkatkan ke atas. Menampakkan pehanya yang mulus dan Tuan Haji Amin sedang menjilat vagina Kak Saripah. Kak saripah mencepak dan Tuan haji Amin menjilat di puki Kak Saripah yang mengelinjang kesedapan tanpa sedar N sedang memerhatikan perbuatan mereka. Cipap Kak saripah besar, tundunnya tembak dengan bulunya lebat. Tuan Haji Amin menguak alur faraj Kak saripah dan lidah pendeknya menjilat kelentit Kak saripah.. Wanita berdarah campuran Arab itu membelakangkan kepala sambil mengangkat bunutnya tepat ke muka Tuan Haji Amin yang rakus memakan cipap yang berair itu.

Semua perbuatan itu jelas di pemandangan N. Kontolnya juga naik, keras dan tegang melihat episod yang memberahikan itu.

“Abang.. Sedapp.. Saya nak keluar bangg.. Saya nak keluar.. gelinyaa..”keroh kasar Kak saripah yang mengangkat punggungnya kencang ke depan sambil lidah Tuan Haji Amin menujah lubang puki Kak Saripah.

N pantas beredar bila dia melihat Kak Saripah menjerit setelah mengalami klimaks hasil jilatan Tuan Haji Amin.. Bila Kak Saripah bangun dari kedudukannya di atas meja Tuan Haji Amin dan membetulkan semula kainnya setelah mengelap cipapnya dengan tisu. Dia tidak mahu kedua-dua manusia itu tahu yang dia sudah ada disitu sebelum waktu temujanji..

*****

Annexe cabang rest house Kuantan.. Jawatankuasa penyambut bersiaga, membuat persiapan terakhir untuk majlis pembukaan program motivasi untuk pelajar-pelajar Melayu tahap MCE dari sekolah-sekolah menengah sekitar Kuantan.. Esuk pembukaan rasmi akan dilakukan oleh Yang Berhormat Dato’ Menteri Besar Pahang sendiri.. Kira-kira 100 orang pelajar akan ikut serta. Program dikelolakan oleh GPMPT dan ditaja oleh Kerajaan Negeri Pahang sendiri.

Kak saripah, PA Tuan Haji Amin turut ada membantu dan mewakili Tuan Haji Amin untuk menentukan persiapan pada malam itu. Dewan program sudah dihiasi dengan sepanduk dan backdrop. Tenaga pensyarah juga sudah datang dan menginap di bilik yang telah ditetapkan oleh panitia penyelaras.

Tuan Haji Amin yang sibuk itu turut hadir ditemani oleh isterinya, Puan Nora (40thn) berbadan gempal dengan dua buah gunung kembarnya yang besar, bermuka bulat dengan kulit kuning langsat, perutnya nampak sedikit buncit tetapi punggongnya besar dan bulat dari seluar slack yang dipakainya. Lagipun rumah Pegawai Daerah dedngan Annexe bukanlah jauh sangat.

“Kak Nora apa kabar sihat,”tanya N sambil berjabat tangan dan mencium tangan Puan Nora.
“Baik N.. Awak sihat.., nape tak datang umah?”tanya Puan Nora sengih menampakkan giginya.
“Sibuk skit kak, lagipun jumpa tuan kat pejabat dia jerr..”jawab N senyum memerhatikan payudara Puan Nora yang dibalut colinya. Puan Nora tidak suka dibahasakan dirinya makcik, dia lebih senang dibahasakan dengan kakak sahaja.

Kak Saripah membuat sibuk menyediakan fail-fail peserta. Dia dibantu oleh ahli-ahli jawatankuasa lain. Tuan Haji Amin bersama Puan Nora, turut membantu sambil berbual-bual.

“Kamu sihat Pah?” tanya Puan Nora mula duduk atas kerusi yang ada di Situ.
“Baik aje kak,”balas Saripah sambil mengeluarkan fail dari dalam kotak.

N turut membantu dengan meletakkan dan menyusun fail-fail itu di atas meja. Kemudian mengeluarkan pula kertas-kerta kerja yang baru sahaja disaikelosetail dan dimasukkan ke dalam fail. Hanya ucapan Yang berhormat MB masih lagi disaikelostail. Tuan haji Amin mengerling ke arah Kak Saripah dan mereka berdua tersenyum sambil berseloroh. Puan Nora sibuk membantu mengurusin nota-nota untuk dimasukkan ke dalam fail.

“Camana dengan pelajaran kau? Bagus juga program niee.. Pakat amik sana sikit amik sini sikit, untung kau N.. Belajar memimpin dapat, belajar nak lulus perperiksaan pun dapat..” kata Puan Nora memegang dahinya sambil memasukkan nota ke dalam fail.
“Bolehlah kak, tahun ni lom periksa lagi. Tahun depan baru saya amik MCE.” jawab N sambil ekor matanya melihat Tuan haji Amin keluar.
“Bagus buat persediaan dari sekarang N,” Puan Nora menambah dan tak menyedari suaminya telah hilang dari situ.

Sekejap lagi Kak Saripah minta undur mahu ke toilet.

“Baik Kak..” jawab N pendek kerana dia mengesyaki sesuatu. Namun dia buat tidak tahu dan melayan Puan Nora sambil ahli jawatankuasa yang lain leka dengan tugas masing-masing.
“Datanglah umah akak bila kau senang N, telepon akak kalau takde teksi nak ke sini..” pelawa Puan Nora.
“Ya.. saya akan datang,” kata N memandang ke bahagian pepet Puan Nora yang dibungkus oleh seluar slacknya.
“Akak Midah, orang gaji akak masih kerja dengan akak?”
“Kerja lagi, kalau tak siapa nak bantu akak?” balas Puan Nora senyum. Dia mempunyai orang gaji, Kak Midah(28thn) asal orang Kelantan, janda belum beranak.

*****

Masa suntuk dan masa yang sedikit itu dipergunakan.. dalam sebuah bilik penyelaras di Annexe itu.. Tua Haji Amin tahu N
Sedang melayan isterinya, Puan Nora membantu kerja-kerja panitia.. Sebaik Kak Saripah masuk ke bilik itu dan dikunci.. Tanpa berlengah mereka berdua berpelukan dan berkucupan bagaikan sudah lama tidak berjumpa..

Pantas Kak saripah membuka seluarnya dan membogelkan sebahagian dari tubuhnya dari perut hingga ke kaki. Begitu juga dengan Tuan Haji Amin sudah membuka seluarnya. Kini mereka berpeluk, bergelut dan berkucupan. Memadu asmara mereka untuk waktu yang singkat. Memenuhi selera bila berdua..

Apapun Tuan haji Amin memulakan foreplaynya dengan menjilat puki Kak Saripah. Wanita itu mengelinjang, mencepar ke kiri dan ke kanan.. Dia memegang kontol Tuan Haji Amin yang tegang dan dempap itu. Pantas Tuian Haji Amin mengangkangkan peha Kak saripah. Melihat lurahnya yang tersorok, Tuanb Haji Amin menguak lalu memasukkan kepala kontolnya ke dalam lubang faraj Kak saripah.

“Hmm.. Abangg.. Rindukan kote abangg..” bisik Kak Saripah sambil memeluk tengkok uan Haji Amin.

Tuan haji Amin mengucup bibir Kak saripah. Mereka sama-sama berkulom lidah. Dia menindih tubuh Kak Saripah dan mula mempompa puki Kak Saripah. Kak Saripah mengayak dan mengoyang-goyangkan punggungnya menerima zakar Tuan Haji Amin dalam lubang farajnya. Kontol dempap yang keras itu menghunjam, keluar masuk dan dinding faraj Kak Saripah mula mencengkam dan mengeryam. Kak Saripah menadah dan henjutan kencang Tuan Haji Amin membuat dia berasa sensasi dan geli.

Namun..”Pahh.. Aku keluarr..” jerit uan haji Amin dengan nafasnya Semput. Air maninya dipancut dalam lubang faraj Kak saripah. Kak Saripah terkapar keraan kegeliannya beransur selesai dan dia tak mampu sampai Ke puncak.

Tuan Haji Amin senyum lebar dan berasa puas. Lantas mereka masuk ke bilik air untuk membersihkan alat kelamin mereka. Kak saripah keluar dari bilik itu dulu dan pergi semula ke ruang kerja. N memerhatikan keadaan Kak saripah yang senyum-senyum mulus memandang ke arah mereka. Dalam lima minit kemudian Tuan Haji Amin pula menyusul masuk. Juga sengih-sengih menampakkan sebatang giginya rongak. N senyum sendirian dan faham mungkin, tetapi Puan Nora hanya mnyeringai bila Tuan Haji Amin mendekati dan duduk di sebelahnya berdepan pula dengan Kak Saripah. Sempat juga mereka berdua bermain mata..

*****

Entah angin mana yang datang, mungkin angin laut China Selatan kut.. Dan bayangkan ketika di bawah bulan yang bersinar megah.. Diatas sebuah batu besar, dedngan debur ombak datang membelasah, dengan angin laut menyapu tubuh kami..

Ah, terlalu indah.. Melihat tubuh Kak Saripah yang bogel berbaring di atas batu besar menghadap ke laut luas, berlapikkan tikarmengkuang, dengan bantal plastik dari angin yang dikembongkan, N mempompa cipap Kak Saripah kerana Kak Saripah sudah klimaks beberapa kali akibat dari foreplay yang lama di bahagian payudara, di bahagian perut dan paling lama di pussy-menjilat, mengulum, menyedut dan N menghirup jus Kak Saripah dari lubang farajnya..

“O boy.. N, kau bijak.. Kau bijak mengiurkan kakak. Stimm habis..” kata Kak Saripah menahan henjutan batang N yang keras, besar dan panjang. Dia menerima keperkasaan lelaki N di dalam wanitanya yang kini telah direndam oleh air madunya.
“Akak sudah keluar banyak kali..” jerit halus Kak Saripah.. Sambil menhinggut tubuh dan mengerakkan buntutnya menerima
tujahan N yang bertalu-talu dari kontol N.

N merasakan kesendatan lubang puki Kak Saripah. Dia mengentel puting susu Kak Saripah yang sudah mengeras langsung meramas buah dada Kak Saripah, yang menunjang indah disinari bulan terang dan dicumbui angin Laut Cina Selatan.

“Akakk I am cummingg.. Huu akak kuarr ni air saya..” N menjerit kuat sambil menujah zakarnya terus dan membenam keperkasaan kelelakiannya tepat dan padat ke dalam wanita Kak Saripah.
“Yess.. U are a good fucker N.. For ur age.. Bagi usia kau Camni Kau terlalu bagus mengongkek..” puji Kak Saripah bangga kerana dapat menikmati kelampusan dan kepuasan yang teramat sangat sedang lelaki N masih beradu senang dalam cipapnya.

“Saper yang bagus N ni ke atau Tuan Haji Amin?” tanyaku.. Sedang ombak melanda ke pantai, garang dan kasar..
“Apa??” tanya Kak Saripah terkejut..
“Saper yang bagus? N atau Tuan Haji Amin kak?” balas N mengeletik ketiak Kak Saripah sambil mencium aroma ketiak itu.
“Kau.. U.. U.. U.. N..” jawab Kak Saripah mengigit leher N manja..

N sengih dan ketawa terbahak-bahak memegang cipap Kak Saripah yang tembam itu lalu mengurutdan membelainya manja..
Kak Saripah, PA dan kekasih Tuan Haji Amin dilutu oleh N malam itu di Tepi pantai Laut Cina Selatan..

Incoming search terms:

  • www anginlautcinaselatan
  • cerita lucah gadis melayu
  • kote melayu
  • biniku merintih kesedapan
  • konkekjanda
  • cerita gadis melayu
  • www cerita lucah awek sarawak kena main lubang puki com
  • boss main dengan setiausaha
  • cerita seks perempuan melayu
  • main minah arab
  • novel lucah main dengan dato
  • cerita main dengan dato
  • seks gadis melayu
  • seks setiausaha
  • cerita gadis
tags: , , ,